Producătorul de vinuri Domeniile Ostrov vrea să-şi dubleze prezenţa în HoReCa

Autor: Liviu Iancu 28.11.2012

Producătorul de vinuri Domeniile Ostrov vrea să-şi dubleze prezenţa în HoReCa în 2013, în prezent vinurile sale fiind listate în 400 de restaurante şi pub-uri la nivel naţional, a anunţat miercuri compania.

"Creşterea pe care ne-o propunem are la bază o nouă gamă de vinuri premium baricate care cuprinde cinci sortimente. Aşadar, pe finalul acestui an şi începutul lui 2013 ne vom concentra pe promovarea în HoReCa", a declarat într-un comunicat Constantin-Theodor Ilinca, director general al Domeniile Ostrov.

Compania Ostrovit S.A., care operează brandul Domeniile Ostrov, estimează că până la sfârşitul anului va înregistra o cifră de afaceri de peste 16 milioane de lei, cu o cantitate estimată de aproximativ 5 milioane de litri.

"Strategia de produs şi de vânzări pe care o pregătim pentru 2013 vizează o creştere a cifrei de afaceri cu peste 20%", a mai spus Ilinca.

Podgoria Ostrov are un areal viticol de 1.300 de hectare şi include centrele viticole Ostrov şi Lipniţa din judeţul Constanţa.