Fiecare bucureştean a mers o dată pe lună în AFI Palace Cotroceni

Autor: Cristina Roşca 18.11.2012

AFI Palace Cotroceni a fost vizitat în ultimele trei luni în fiecare zi de circa 75.000 de persoane, ceea ce înseamnă că fiecare locuitor al Bucureştiului a mers cel puţin o dată pe lună în acest mall.

În ultima perioada centrul comercial a atras şi o serie de chiriaşi noi, printre care Vodafone, Bamboo, Timeout, Colins, Carpisa, Yokko, BSB, Karen Millen, Triumph, TUI, Filicori, Profi Hair Shop. Pe lângă brandurile noi care au venit în AFI Palace Cotroceni, în ultimele două luni în AFI Palace Cotroceni s-a lansat şi un roller coaster interior.

Vânzările magazinelor din centrul comercial AFI Palace Cotroceni din Bucureşti, deţinut de compania israeliană AFI Europe, au crescut în prima jumătate a acestui an cu 9%, la nivelul de 91 mil. euro, potrivit datelor transmise de companie către ZF.

Calculat în lei, vânzările mallului au crescut cu 14% în aceeaşi perioadă, potrivit reprezentanţilor AFI Europe.

Mallul de la Cotroceni, finalizat în toamna anului 2009 în urma unei investiţii de 300 de milioane de euro, are printre chiriaşi companii ca Real, Inditex, H&M, C&A sau Cinema City.