Mitt Romney îşi pierde "like-urile" pe Facebook

Autor: Stefan Costin Anghel 13.11.2012

The Washington Post observă această scădere vineri, când pagina candidatului republican pierdea 593 de like-uri pe oră. Site-ul Mashable anunţa deja sâmbătă că Romney pierdea 847 de prieteni pe oră, în timp ce 11 "like-uri" dispăreau în fiecare minut. Site-ul DisappearingRomney.com urmăreşte în timp real scăderea popularităţii liderului republican pe reţeaua de socializare. Luni la prânz, Romney mai avea 12 milioane de fani pe Facebook şi 1,7 de milioane de abonaţi pe Twitter.

Preşedintele Obama şi-a asumat victoria în alegeri cu o serie de postări pe Facebook şi Twitter care au devenit rapid virale.

Partenerul lui Romney în alegeri, Paul Ryan originar din Wisconsin, al cărui cont Twitter nu a mai fost actualizat de pe vremea campaniei. Cu toate acestea, Ryan şi-a actualizat pagina personală cu două mesaje, cu ocazia Zilei Veteranilor.

După câştigarea mandatului acum patru ani, conturile de socializare ale lui Obama nu au mai fost actualizate o bună perioadă de timp, una din explicaţii fiind aceea că personalul responsabil pentru campanie a fost însărcinat cu alte atribuţii. Este puţin probabil că Romney sau Obama publicau ei înşişi conţinut pe paginile lor de campanie.