O nouă ediţie a Campaniei pentru sănâtatea sânilor, lansată de Avon şi Starcom MediaVest Group

Autor: Andreea Mindrila 01.11.2012

Avon Cosmetics România şi Starcom MediaVest Group, agenţia de media membră a grupului de comunicare Leo Burnett, lansează o nouă ediţie a campaniei de educare şi informare dedicată luptei împotriva cancerului la sân – Campania pentru sănatatea sânilor.

Campania media a fost concepută şi realizată de echipa Starcom şi se desfăşoară în perioada august-noiembrie, fiind promovată la TV, în mediul online, în print (peste 18 reviste pentru femei), în mediul outdoor, dar şi prin evenimente locale.

Ediţia de anul acesta a campaniei constă într-un program naţional de control mamografic gratuit, oferit femeilor cu vârsta de peste 40 de ani, care obţin venituri sub 1000 de lei/lună.

“Anul acesta, de dragul femeilor şi pentru a celebra cei 10 ani de campanie, ne-am propus  să transformăm o campanie de informare într-o campanie a promisiunilor reale, a acţiunii concrete”, spune Corina Bernschutz, director de inovaţie Starcom MediaVest.

De asemenea, Raluca Kisescu, director de marketing Avon România şi Moldova, spune că în fiecare an, prin Campania pentru sănătatea sânilor, “invităm femeile să facă o promisiune pentru viaţă, le vorbim despre modalităţile de diagnosticare precoce a cancerului la sân şi încurajăm voluntarii să susţină evenimentele educatative”.

Avon România, cel mai mare retailer de cosmetice prin intermediul vânzărilor directe, a vut anul trecut o cifră de afaceri de circa 105 milioane euro, în scădere cu 8% faţă de 2010.

Grupul Leo Burnett este format din agenţiile Leo Burnett & Target, Starcom MediaVest, iLeo, The Practice, 23 Communication Ideas, Digital Star, The Geeks, 2 Parale, 8team şi Breeze Mobile, ultimele două agenţii fiind lansate luna trecută. În 2011, grupul a obţinut o cifră de afaceri de 54,3 milioane euro.