Sony România estimează că va ajunge, la finele anului, la o cotă de 5% din piaţa laptop-urilor

Autor: Adrian Dumitrache 22.10.2012

Sony România estimează că va ajunge, la finele anului, la o cotă de aproximativ 5% din piaţa locală a laptop-urilor, în volum, de la 4,2-4,3% la sfârşitul anului trecut, a declarat luni directorul de marketing al companiei, Mircea Stoicescu.

"În acest an, piaţa locală a laptop-urilor se va majora cu 7%, iar vânzările Sony vor creşte, din punct de vedere cantitativ, peste această cifră. În primele nouă luni vânzările Sony România au mers bine, în linie cu estimările de la începtului anului şi, în acest context, vom atinge obiectivul propus pentru finele acestui an, respectiv atingerea unei cote de 5% din piaţa laptop-urilor, de la 4,2-4,3% în 2011", a spus Stoicescu.

El a adăugat că piaţa laptop-urilor va atinge 500.000 de unităţi în acest an, în urcare cu 7% faţă de 2011.

"Din punct de vedere valoric, Sony are o cotă de 8% din piaţa laptop-urilor, în condiţiile în care cel mai ieftin produs Sony, de circa 2.100 lei, este mai scump decât media produselor vândute pe acest segment de piaţă, în jurul a 2.000 lei", a spus reprezentantul companiei.

Sony a lansat în România noua gamă de laptop-uri VAIO, dotate cu ecran tactil şi noul sistem de operare Windows 8.