APEMIN a lansat un ghid al apelor minerale

Autor: Mădălina Dediu Panaete 18.10.2012

Patronatul Apelor Minerale din România, APEMIN, a lansat un ghid al apelor minerale care are drept obiectivâ o mai bună înţelegere de către consumatori a domeniului apelor minerale.

"România era obligată să facă acest ghid, celelalte ţări din Uniunea Europeană au mai multe generaţii de astfel de ghiduri", a afirmat Florian Zamfirescu, preşedintele Patronatului.

Ghidul a fost tipărit în 2000 de exemplare, dar va putea fi găsit şi pe internet.

"Avem intenţia de a prezenta ghidul pe Facebook pentru că astfel va putea fi accesat de mai mulţi oameni", a spus Mihail Ianăş, directorul executiv al companiei.

APEMIN are 17 companii membre printre care şi Romaqua (cu mărcile Borsec, Aquatique), Coca Cola (Dorna, Izvorul Alb), Perla Harghitei, Apemin Tuşnad, Perla Covasnei, Rio Bucovina, European Drinks (Izvorul Minunilor, Hera).