Poşta austriacă intră, prin PostMaster, în competiţie cu Poşta Română pe segmentul „scrisorilor“ mai uşoare de 50 de grame

Autor: Mirabela Tiron 14.10.2012

Compania locală PostMaster, în acţionariatul căreia a intrat anul trecut Poşta austriacă şi care activează pe piaţa de distribuţie a cataloagelor publicitare şi pe cea a serviciilor poştale, targetează pentru anul viitor o cotă de 10% pe piaţa trimiterilor poştale de sub 50 de grame, pe care în prezent are monopol Poşta Română.

"Anul viitor aşteptăm o creştere a afacerilor de două cifre, bazându-ne pe o creştere economică de 2%, dar şi pe liberalizarea serviciilor poştale de sub 50 de grame", a declarat Mihai Preoţescu, managing partner al companiei. El conduce acest business împreună cu Mihai Bălaj, care ocupă aceeaşi funcţie în cadrul firmei.

Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro