GolinHarris este agenţia de PR a companiei de brokeraj XTB România

Autor: Andreea Mindrila 10.10.2012
GolinHarris, agenţia membră a grupului ce comunicare Lowe, este din luna septembrie agenţia de PR a X-Trade Brokers, sucursala Bucureşti (XTB România).

GolinHarris va dezvolta pentru XTB, lider pe piaţa de brokeraj în Europa Centrală şi de Est, o strategie de comunicare integrată, cu focus pe media relations, va oferi consultanţă în social media şi se va ocupa de organizarea evenimentelor XTB, precum şi de implementarea proiectelor în care vor fi implicate activ categoriile ţintă ale companiei.

"XTB este cu siguranţă una dintre cele mai interesante companii de pe piaţa regională de brokeraj. Practic necunoscută în Europa până acum câţiva ani, compania noastră s-a alăturat într-un timp foarte scurt marilor jucători din domeniu, devenind lider în brokerajul de forex (pieţe valutare ) şi produse financiare derivate în Europa Centrală şi de Est, ca mai apoi să îşi continue expansiunea la nivel internaţional (Asia şi America de Sud)", spuneTadeusz Kuropatwinski, general manager XTB România.

Monica Botez, head of corporate division GolinHarris Bucureşti, afirmă că XTB este un client complex, care întregeşte portofoliul agenţiei în sectorul financiar-bancar.

Compania de brokeraj a fost înfiinţată în anul 2002 în Polonia şi are peste 20 de sucursale în Europa, Asia şi America de Sud, în România fiind prezentă din 2009. Pe piaţa locală firma este reglementată şi supervizată de Comisia Naţională a Valorilor Mobiliare. XTB România a avut anul trecut o cifră de afaceri de aproximativ un milion de euro, potrivit informaţiilor de pe site-ul Ministerului de Finanţe.

XTB oferă acces la pieţele valutare (forex), de mărfuri şi de capital (acţiuni şi indici bursieri în pieţele majore şi cele emergente).

Grupul Lowe este format din agenţiile Lowe&Partners, Initiative, Brand Programming Network, GolinHarris, HyperActive, Mobile Works şi Medic One. Cele şapte agenţii au înregistrat anul trecut o cifră de afaceri cumulată de 54,3 milioane euro, în uşoară creştere faţă de 2010.