Clienţii micro ai BCR au făcut tranzacţii de 50 mil. lei prin telefon în opt luni

Autor: Ciprian Botea 25.09.2012

Clienţii microîntreprinderi ai BCR, cea mai mare bancă după active, au efectuat în primele opt luni tranzacţii de peste 50 milioane de lei prin serviciul de phone banking, dublu faţă de nivelul înregistrat în aceeaşi perioadă a anului trecut. Clienţii pot efectua prin acest canal schimburi valutare şi plăţi de facturi sau pot constitui depozite, comisioanele percepute de bancă fiind mai mici decât în cazul operaţiunilor la ghişeu. Băncile au început să promoveze mai agresiv în ultimii ani tranzacţiile prin canale alternative (internet şi phone banking), în condiţiile în care încearcă să-şi redeseneze structura de distribuţie a produselor. Oficialii BCR afirmă că banca are o cotă de piaţă de circa 25% pe parte de creditare şi de 30% pe cea de atragere de depozite pe segmentul clienţilor microîntreprinderi.