Agenţia de PR The Practice comunică pentru PayPoint România

Autor: Andreea Mindrila 24.09.2012

The Practice, agenţia de relaţii publice membră a grupului de comunicare Leo Burnett, gestionează de la începutul lunii septembrie contul ce PR al PayPoint România, principalul operator de plăţi în numerar şi încărcare electronică prin puncte de retail, cu o evoluţie în continuă creştere pe piaţa locală.

Licitaţia a avut loc în luna august, la aceasta participând şi alte agenţii locale de PR.

Serviciile de care PayPoint va beneficia din partea The Practice sunt consultanţă strategică pentru comunicare, dezvoltare şi implementare de acţiuni care vizează informarea corectă a presei şi gestionarea relaţiei cu jurnaliştii. Pe plan local PayPoint a lansat oficial serviciul de plată a facturilor în numerar sub brand propriu în 2008, iar în prezent are încheiate contracte cu 46 de parteneri din domenii variate. Serviciile pe care compania le oferă sunt disponibile în peste 6.800 de locaţii la nivel naţional, punctele de plată fiind distribuite uniform în toate judeţele, cu o prezenţă masivă şi în mediul rural.

PayPoint şi-a început activitatea în Marea Britanie în 1996 iar acum are operaţiuni în Marea Britanie, Irlanda, România, Franţa, SUA şi Canada, la nivelul grupului fiind procesate anual peste 650 milioane de tranzacţii, pentru peste 6.000 de clienţi.

"Am ales să lucrăm cu The Practice pentru că, adiţional înţelegerii clare a specificului şi a viziunii de afaceri a companiei PayPoint, agenţia a arătat disponibilitate faţă de adaptarea la cerinţele noastre şi oferirea de soluţii concrete şi fezabile pentru nevoile noastre de comunicare", spune Mugur Dogariu, managing director PayPoint România.

Oana Bulexa, head of PR department în cadrul The Practice, spune că agenţia cunoaşte foarte bine domeniul financiar datorită colaborărilor pe care le-a avut de-a lungul timpului cu companii care activează în acest sector.

The Practice a obţinut anul trecut o cifră de afaceri de circa 1,38 milioane euro, în creştere cu peste 25% comparativ cu 2010, potrivit datelor oferite ZF în luna mai de către Gabriela Lungu, managing partner al agenţiei.