Televiziunea E! Entertainment va avea o nouă identitate vizuală, începând din 23 septembrie

Autor: Madalina Cerban 19.09.2012

Noul look al E! Entertainment la nivel european este în concordanţă cu identitatea vizuală pe care televiziunea deja a adoptat-o în America de Nord.

"E! este singurul canal care difuzează în România, 24 de ore din 24, programe de divertisment dedicate celebrităţilor şi culturii pop şi credem că această împrospătare va aduce brandul E! către un nivel superior al pieţei. Publicul din România va avea ocazia să urmărească acum, mai mult ca oricând, mai multe programe noi şi exclusive la E!, care îşi îndreaptă toată atenţia către cultura pop şi tot ceea ce înseamnă aceasta, pe măsură ce E! se dezvoltă pe plan local", a declarat Tariq Syed, Managing Director pentru Europa Centrală al Universal Networks International, care face parte din compania NBCUniversal.

În România, televiziunea E! Entertainment este disponibilă abonaţilor platformei digitale Dolce (Romtelecom) şi celor ai UPC Digital.

În prezent, televiziunea E! poate fi urmărită în 150 de ţări, în 26 de limbi. Orientată către cultura pop, E! difuzează programe despre celebrităţi, tendinţe, muzică, modă, televiziune, filme, artă, viaţa de noapte, acţiuni caritabile, tehnologie, design şi sport.

Odată cu noua identitate vizuală a televiziunii, E! va difuza şi programe noi, precum "Opening Act", găzduit de producătorul Nigel Lythgoe, recompensat cu un premiu Emmy, care va avea invitate vedete precum Rod Stewart şi Nicki Minaj.

Un alt show în premieră la E! este "Married to Jonas", cu Kevin Jonas, membru al trupei Jonas Brothers, şi soţia acestuia, Dani.

De asemenea, E! va continua să difuzeze programele: "Live From The Red Carpet", "Fashion Police", "Ice Loves Coco" şi "Keeping Up With The Kardashians".

Dezvoltarea brandului E! include şi website-ul televiziunii (eonline.com), recent lansat la nivel internaţional. "După cel mai bun an al tuturor timpurilor, cu aproximativ 15 milioane de vizitatori unici pe lună pe plan internaţional, site-ul a fost extins, îmbunătăţit şi relansat", se spune în comunicat.

Noul look al televiziunii E! va fi vizibil, din 23 septembrie, şi în Polonia, Mare Britanie, Italia, Franţa, Germania, Balcani, Asia, Australia, Israel, Portugalia, Turcia, Grecia, Benelux, ţările nordice, Africa şi America Latină.

Universal Networks International, divizia globală de televiziune a NBCUniversal, furnizează conţinut TV în peste 176 de ţări din Europa, Orientul Mijlociu, Africa, America Latină şi Asia Pacific.

Portofoliul Universal Networks International include brandurile Universal Channel, Syfy, 13th Street Universal, Studio Universal, E! Entertainment Television, The Style Network, DIVA Universal şi Golf Channel. Universal Networks International este implicată şi în societatea mixtă KidsCo.

Universal Networks International face parte din NBCUniversal, una dintre cele mai mari companii de media şi divertisment din lume. Comcast Corporation deţine o majoritate de acţiuni de 51% din NBCUniversal, iar restul acţiunilor de 49% este deţinut de General Electric.