Daniel Pană, de 8 ani directorul de marketing al BCR, şi-a pierdut postul

Autor: Razvan Voican 13.09.2012

Managementul BCR a decis schimbarea din funcţie a directorului de marketing Daniel Pană, iar în locul său ar putea fi instalat un expert străin, afirmă surse bancare.

Pană conducea marketingul celei mai mari bănci de pe piaţă din 2004, înainte ca austriecii de la Erste să preia controlul, şi a rămas în funcţie şi după privatizare. Unul dintre cele mai mari proiecte pe care le-a coordonat a fost schimbarea imaginii BCR din urmă cu cinci ani când banca locală a preluat culorile albastru-roşu din sigla Erste, împreună cu litera S - simbol al băncilor de economii din Austria, la care Erste urmează acum să renunţe. Operaţiunea de rebranding a vizat în 2007 circa 520 de unităţi.

Anul viitor BCR ar putea trece printr-o nouă schimbare de imagine în condiţiile în care ar trebui să adopte noul logo al grupului austriac - o albină albă pe un cerc roşu. În ultimii ani BCR a avut mai multe campanii de imagine şi de lansare de produse, principala platformă de comunicare fiind BCR - Tu cu cine faci banking, pe baza conceptului livrat de Tempo. Înainte de a veni în BCR în 2004, Daniel Pană a lucrat pentru Husqvarna.