Prima pagina

Secuiana ia in vizor Moldova si Ucraina

22.07.2008, 15:10 16

Retelele proprii de retail si de distributie aduc in acest moment 52% din totalul vanzarilor Secuiana. "Vrem sa ajungem anul acesta la o contributie de 58-60% a retailului", a spus pentru BUSINESS Magazin Laszlo Dobra, directorul companiei, precizand ca asteapta si vanzari mai mari cu circa 13% decat anul trecut, pana la 8,5 milioane de euro.
Cu 26 de magazine proprii in retea si cinci francize, planurile Secuiana pentru 2008 vizeaza deschiderea a inca 10-14 magazine, in special in galeriile marilor hipermarketuri.
Investitiile bugetate ajung la doua milioane de euro, in conditiile in care costurile deschiderii unui magazin de 60-80 mp depasesc 150.000 de euro. Hotarat sa faca export de marca proprie in Moldova si Ucraina, Laszlo Dobra, directorul Secuiana, cel mai mare producator de pantaloni din tara, isi acorda o perioada de timp de cinci ani pentru a acoperi mai intai piata interna cu o retea de 50-60 de magazine.
Cititi mai multe despre planurile Secuiana pe www.businessmagazin.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO