Prima pagina

Fluctuatie de personal de 25-35% in publicitate

24.06.2008, 11:22 25

BUSINESS Magazin a vorbit cu reprezentantii a opt dintre cele mai importante agentii si grupuri de comunicare, din declaratiile acestora reiesind ca fluctuatia medie la nivelul industriei a fost anul trecut in jurul a 25-35%.

"Ca procent mi se pare mult 25%, chiar si agentiile care nu sunt in topul preferintelor candidatilor au modalitati de a-i atrage si retine pe cei mai buni. Fluctuatia poate avea si valente de revigorare si improspatare; prin urmare, daca e in limita a 10-15% poate avea efecte benefice, in conditiile in care organizatia are liderii capabili de a-i integra pe nou-veniti si a le pune talentul in valoare", declara Eugen Dumbrava, consultant in resurse umane, fost director de HR la Leo Burnett & Target, agentia de publicitate a grupului de comunicare Leo Burnett.

Cititi mai multe despre miscarile de personal din publicitate in revista BUSINESS Magazin.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO