Media & Advertising

Vodafone reinventează pentru zona digitală un show de talente tradiţional şi lansează proiectul Hit Play, care îşi propune să găsească următorul star de muzică din România

Vodafone reinventează pentru zona digitală un show de...

Autor: Cristina Bellu

29.07.2021, 14:03 206

Vodafone România, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de comunicaţii fixe şi mobile de pe piaţa locală, care şi-a consolidat poziţia în industrie prin preluarea companiei de cablu UPC, lansează pe piaţă proiectul Hit Play, primul show muzical în totalitate digital, care îşi propune să găsească următorul star de muzică din România oferind concurenţilor posibilitatea de a se exprima şi cânta liber pe scena online dedicată competiţiei.

“Olivia Addams, Speak şi Marius Moga sunt juraţii acestui show şi, împreună cu gazda, Emma Ştefan, pornesc într-o călătorie antrenantă pentru a descoperi în mediul digital următorul star din România, care va fi recompensat cu o piesă compusă şi produsă de Marius Moga, dar şi cu 25.000 de euro”, spun reprezentanţii companiei.

Vodafone România va susţine, totodată, realizarea clipului muzical şi promovarea necesară pentru a deveni cunoscut.

Orice persoană care are cel puţin 14 ani împliniţi poate să participe la competiţie prin încărcarea unei audiţii video pe platforma Instagram folosind #HitPlayVodafone.

„Prin lansarea Hit Play, punem de la dispoziţie o scenă digitală pentru orice pasionat de muzică care vrea să se afirme şi să îşi urmeze visul. Vă invit să fiţi parte din acest show original şi să descoperim împreună viitorul mare cântăreţ din România ales de votul publicului”, spune Nedim Baytorun, Consumer Business Director, Vodafone România.

După trei săptămâni de înscrierei, vor urma două săptămâni de preselecţii pe parcursul cărora juraţii vor face o primă selecţie a celor mai bune înregistrări. Ulterior, publicul va avea şansa de a vota participanţii favoriţi în următoarele etape: audiţii live pe Instagram, provocările digitale şi marea finală.

Marea finală este programată pentru această toamnă şi va fi transmisă live pe hitplay.vodafone.ro. Cei mai buni trei concurenţi se vor lupta pentru votul publicului şi pentru marele premiu: 25.000 de euro şi o melodie produsă şi compusă de Marius Moga.

Show-ul va fi transmis pe Instagram şi în fiecare vineri publicul va avea oportunitatea de a vota cântăreţul favorit pe hitplay.vodafone.ro. În fiecare duminică, oamenii sunt invitaţi să urmărească videoclipurile live de pe Instagram în care vor fi anunţaţi concurenţii care vor merge mai departe în competiţie.

Toate detaliile despre competiţie şi programul complet al transmisiunilor sunt disponibile pe www.hitplay.vodafone.ro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO