Media & Advertising

Tot ce trebuie să ştii despre EURO 2012, în noul ProSport

Tot ce trebuie să ştii despre EURO 2012, în noul ProSport

Autor: Alexandra Vladescu

09.06.2012, 09:11 395

Cotidianul ProSport a fost relansat, vineri, într-un nou format - broadsheet 40x63 mm -, la acelaşi preţ ca şi până acum, de 2 lei, şi poate fi găsit la toate punctele de difuzare a presei, potrivit unui comunicat.

"ProSport este ziarul care are curajul să se relanseze, începând din 8 iunie, pe formatul broadsheet, într-o perioadă în care multe ziare îşi închid apariţia, îşi reduc numărul de pagini, scad în vânzări, îşi micşorează formatul. Pe perioada Campionatului European şi a Jocurilor Olimpice, urmărim să oferim cititorilor noştri o experienţă media specială", spune Lucian Lipovan, redactor-şef al cotidianului.

Noul format aduce o structurare mai bună a paginii, poze mai mari, spectaculoase, infografii de impact, conţinut editorial mai amplu, scrie Mediafax.

Prima ediţie pe format broadsheet, din 8 iunie, include în cele 12 pagini ale sale o infografie spectaculoasă a celor 8 stadioane care vor găzdui meciurile Euro 2012.

Avantajele unui astfel de ziar din punct de vedere estetic şi editorial fac din ProSport un ziar de citit acasă, la birou, în locurile în care cititorul se poate bucura relaxat de evenimentele sportive care îl pasionează. Acţiunea, dinamismul, pasiunea, imaginile spectaculoase, chipurile sportivilor chinuiţi de efort, dar şi sclipind de bucuria victoriei, vor fi puse în valoare prin formatul broadsheet.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO