Media & Advertising

Tempo a trecut la grila de vara

04.07.2003, 00:00 10



Tempo Advertising a realizat noua campanie de vara pentru reteaua de magazine de electronice si electrocasnice Flanco. Campania "Ai 3 luni de vacanta", este sustinuta printr-un spot TV generic cu finaluri diferite, corespunzatoare fiecarui produs promovat, machete de presa si postere in magazine. In cele opt luni de la demararea parteneriatului cu Flanco, Tempo a realizat 17 spoturi, adica aproximativ doua pe luna. Pe primul trimestru al acestui an. Flanco a avut vanzari de aproximativ 16 milioane euro, cu circa 350% mai mult fata de aceeasi perioada a anului trecut. Echipa Tempo Advertising care a realizat noua campanie Flanco este formata din Marcela Moldovan - Art Director, Silviu Culea - Senior Copywriter, Simona Serban - Client Service Director, Clarisa Rosu - Account Manager si Camelia Efrimov - A/V Production Manager. Din partea Flanco au participat la acest proiect Marius Ghenea, director executiv, Cotiso Hanganu, sales&marketing manager, Madalin Durca si Adrian Abramovici, coordonatori marketing. La realizarea spoturilor TV, agentia Tempo a colaborat cu casa de productie MediaPro Pictures, regizorul Nae Caramfil si Vivi Dragan Vasile - director de imagine.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO