Media & Advertising

Studiu Nielsen: Ziarele print au un indice de încredere a consumatorilor de trei ori mai mare decât mediul digital. Surprinzător, milenialii consideră presa scrisă cel de mai încredere canal

Sue Temple, vicepreşedinte Global Consumer Insights Nielsen: Este mai uşor pentru noi să avem încredere în persoanele pe care le cunoaştem - prieteni, parteneri, colegi - decât în personalităţi necunoscute de pe reţele de socializare.

Sue Temple, vicepreşedinte Global Consumer Insights Nielsen: Este mai uşor pentru noi să avem încredere în persoanele pe care le cunoaştem - prieteni, parteneri, colegi - decât în personalităţi necunoscute de pe reţele de socializare.

Autor: Roxana Rosu

20.01.2020, 00:05 159

Mai mult de jumătate dintre respondenţii la studiul Nielsen (58%) confirmă că discuţiile personale îi influenţează într-o mai mare măsură (versus 46% reţele de socializare) şi 71% indică faptul că atunci când sunt purtate în viaţa reală, conversaţiile au un impact puternic asupra deciziilor de cumpărare.

 

Ziarele sunt cea mai de încredere sursă de informaţii cu privire la branduri şi produse, urmate de panourile publicitare şi reviste, în timp ce mediul digital şi internetul beneficiază de mai puţină încredere din partea consumatorilor, arată un studiu realizat de firma de cercetare de piaţă Nielsen.

Practic, chiar dacă la nivel global consumatorii au tendinţa de a folosi des canalele digitale şi reţelele de socializare, atunci când vine vorba de încredere ei se bazează pe surse tradiţionale. Potrivit Nielsen, ziarele au un indice de încredere raportat la utilizare de 240, panourile publicitare 178 si revistele 162, spre deosebire de internet si mediul digital, care au un index mult mai mic, de 78.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO