Media & Advertising

Romtelecom vizează achiziţia de drepturi de difuzare TV din zona sportivă

15.09.2010, 11:32 29

Compania Romtelecom este interesată să achiziţioneze orice dreptde difuzare TV din zona de sport care i-ar determina pe potenţialiiclienţi să se aboneze la serviciul de televiziune digitală Dolce, adeclarat, marţi, directorul de strategie şi dezvoltare aloperatorului, Ovidiu Ghiman, scrie Mediafax.

"Fără drepturi de difuzare TV relevante, nu poţi să dezvolţi cusucces un canal tematic cum este Dolce Sport. Vrem să devenimlideri şi vom face eforturi în această direcţie", a spus Ghiman, lalansarea oficială a canalului Dolce Sport.

El a adăugat că partidele de fotbal din Liga a II-a auînregistrat o audienţă de 1,2 puncte de rating, adică aproape150.000 de telespectatori. "Cifra este una bună şi ne-a suprinsfoarte plăcut", a spus Ghiman.

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a acordat, marţi,companiei Romtelecom Dolce SA licenţe audiovizuale pentru posturileTV Dolce Movie, Dolce Movie 2, precum şi pentru Dolce Sport 2.Citiţi mai mult pe www.mediafax.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO