Media & Advertising

ROMÂNII AU TALENT, SEZONUL 3. Record absolut de audienţă la cea de-a două ediţie a emisiunii. Câţi români au urmărit show-ul de la Pro TV

ROMÂNII AU TALENT, SEZONUL 3. Record absolut de...

Autor: Adriana Stanca

23.02.2013, 15:12 3529

Cea de-a doua ediţie a show-ului ROMÂNII AU TALENT, SEZONUL 3, a depăşit vineri seara un nou record de audienţă, emisiunea obţinând cele mai bune cifre de audienţă de la lansarea sa în urmă cu doi ani şi până în prezent la nivelul întregii ţări, cât şi a întregului public din mediul urban.

Astfel, în minutul de maximă audienţă a înregistrat la ora 22.11, peste 7 milioane de români urmăreau postul Pro TV, iar emisiunea ROMÂNII AU TALENT, SEZONUL 3, înregistra 37,4 puncte de rating şi 64,1% cotă de piaţă, adică de 14 ori mai mare decât cea înregistrată de principalul post concurent, Antena 1.

Aşadar, show-ul ROMÂNII AU TALENT, SEZONUL 3, a fost lider de audienţă la nivelul tuturor categoriilor de public, înregistrând la nivelul întregii ţări o audienţă medie de  29,5 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 49,5% şi fiind urmărit în medie de peste 5,5 milioane de români. Postul Antena 1 s-a clasat pe locul al treilea, după Acasă TV, cu o audienţă de 3,5 puncte de rating şi 5,9% cota de piaţă.

Între orele 20.31 şi 23.00, audienţa medie a concursului ROMÂNII AU TALENT, SEZONUL 3, a fost de 26,5 puncte de rating pe sementul publicului comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18-49 de ani.

În ceea ce priveşte întreg publicul urban, ROMÂNII AU TALENT, SEZONUL 3, a obţinut 26,4 puncte de rating şi 47,3% cotă de piaţă.

Creşteri spectaculoase au fost înregistrate şi pe Facebook, unde numărul fanilor ROMÂNII AU TALENT, SEZONUL 3, a crescut cu 7.000 de persoane, pagina emisiunii de la Pro TV ajungând la 600.000 de fani.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO