Media & Advertising

Românii au talent, sezonul 2: Peste 6 milioane de telespectatori au urmărit a treia ediţie

Românii au talent, sezonul 2: Peste 6 milioane de telespectatori au urmărit a treia ediţie

Autor: Pro TV

03.03.2012, 15:20 688

Emisiunea "http://romaniiautalent.protv.ro/romaniiautalent.protv.ro/", difuzată de Pro Tv, este lider de audienţă încă de la prima ediţie. Potrivit unui comunicat al postului de televiziune din Pache, ieri seară peste 6 milioane de telespectatori, de la nivelul întregii ţări, au urmărit show-ul de talente, minutul de minutul de aur al show-ului înregistrându-se la 22:01 (minutul cu cea mai mare audienţă). La acest interval orar, Pro Tv a înregistrat 31.7 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 57.6 procente (adică 57,6% din televizoarele deschise din România erau, la acel moment, pe Pro TV), în timp ce Antena 1, principalul competitor a înregistrat 1.6 puncte de rating şi 2.9% cotă de piaţă.

Tot în minutul de aur, la nivelul publicului comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, ProTV a înregistrat o cotă de piaţă de 64.7 procente, ceea ce înseamnă că mai mult din jumătatea celor care aveau televizoarele deschide urmăreau emisiunea "Românii au talent".

Situaţia a fost aceeaşi şi la nivelul întregului public din mediul urban, unde "Românii au talent" a obţinut o medie de 22.7 puncte de rating şi un share de 43.7%, în timp ce principalul competitor a obţinut o medie de 3.9 puncte de rating şi un share de 7.6%.

La nivelul întregii populaţii, peste 4 milioane şi jumătate de telespectatori au fost alături de ProTV pe toată durata emisiunii, aceasta obţinând o audienţă medie de 24.8 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 46 de procente, în timp ce Antena 1 a obţinut numai 3.9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 7.2 procente.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO