Media & Advertising

Retailerii de încălţăminte şi-au făcut loc printre medicamente şi alimente în topul celor mai difuzate reclame

Retailerii de încălţăminte şi-au făcut loc printre...

Autor: Simona Tatu

24.03.2018, 00:00 251

Retailerii de încălţăminte Deich­mann şi Hervis s-au promovat luni seară cu spoturi pe trei dintre cele mai urmărite posturi locale de televiziune. Totuşi, în fruntea clasamentului re­clamelor din prime-time rămân în continuare alimentele şi băuturile, industria farma şi retailul farma, potrivit datelor oferite de Mediafax Monitorizare.

Săptâmăna aceasta aduce nou în prime-time reclame la încălţăminte, retailerii Deichmann şi Hervis fiind pre­zenţi pe TV cu trei reclame la încăl­ţă­minte. Retailerul de încălţăminte Deich­mann, parte a grupului german cu ace­laşi nume, a încheiat anul 2016 cu afaceri de 380,5 milioane de lei, în creştere cu 16% faţă de anul 2015. Reţeaua de magazine de pe plan local a vândut 3,2 milioane de perechi de încălţăminte în 2016.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO