Media & Advertising

Rebranding pentru Eurisko

20.02.2004, 00:00 25



Eurisko a demarat o campanie de rebranding, a anuntat Strategicom. Dupa sase ani de activitate, Eurisko isi afirma stadiul actual de evolutie printr-o noua identitate, care exprima si evolutia filosofiei sale de afaceri si se concretizeaza prin schimbarea celui mai important element al unui brand - logo-ul. Campania de imagine este compusa dintr-o serie de trei print ad-uri in care personajele sunt chiar brokerii, directorii si managerii de departamente ai companiei.



"Noua noastra identitate vizuala este, de fapt, o afirmare mai puternica, mai clara a filosofiei companiei noastre, pe care am reusit sa o exprimam in sloganul, consacrat de acum, <Profesionistii de partea ta>", spune Ionut Dumitrescu, Managing Director la Eurisko.



Campania se va derula in presa de specialitate, iar noul logo va fi promovat pe toate canalele specifice.



"Noul logo are curbe mai prietenoase, a capatat volum si adancime, transformandu-se dintr-un spatiu bidimensional intr-unul tridimensional, exprimand mai bine pozitia actuala a companiei, stadiul ei de dezvoltare si puterea de adaptare rapida la noul mediu de afaceri din Romania", a explicat Oana Bogdanovici, Marketing Communications Coordinator la Eurisko.



Eurisko si-a inceput activitatea in 1997 cu un singur departament rezidential, iar astazi, firma detine zece departamente specializate.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO