Media & Advertising

Proces de rebranding pentru Ad.Print

03.09.2004, 00:00 15



Millenium Communications organizeaza anul acesta cea de-a sasea editie a festivalului de publicitate Ad.Print - editie ce va avea loc intre 2 - 5 decembrie in Poiana Brasov.



"In 2004, Festivalul European de Publicitate Ad.Print va implica o mare desfasurare de forte cu scopul de a face din acest eveniment unul dintre cele mai cunoscute, puternice si admirate festivaluri de publicitate din Europa", a spus Andrei Bortun, presedinte Millenium Communications.



In cadrul editiei din acest an, vor avea loc cateva transformari substantiale - ce au devenit necesare o data cu deschiderea acestei editii catre intreaga Europa. Probabil ca participarea echipelor creative din 34 de tari este de fapt si cea mai importanta dintre acestea. Pentru a sustine noile obiective, organizatorii festivalului au considerat oportun un proces complex de rebranding, care, fara a modifica ceva din spiritul Ad.Print sa permita o adresabilitate mult extinsa.



Ad.Print European Festival - noua extensie a numelui evenimentului - va sustine schimbul de experienta si know-how dintre scolile de publicitate ale continentului, dintre curentele si abordarile specifice fiecarei tari - festivalul urmand sa includa seminarii si workshop-uri care sa faciliteze acest transfer de informatie.



Agentia Merlin Advertising va realiza procesul de rebranding al festivalului si va semna creatia campaniei de comunicare. "Agentia noastra a fost unul dintre organizatorii primelor Premii Effie romanesti si este acum partener in organizarea Ad.Print-ului european. Pe de o parte eficienta, pe de alta creativitate", a declarat Cristian Munteanu, Creative Director al Merlin Advertising.



De asemenea, colaborarea dintre Millenium Communications si Asociatia de Comunicare Ethos, de la editiile anterioare ale Internetics si Galei Societatii Civile, a fost extinsa si pentru Ad.Print European Festival 2004.



Comunicarea cu publicurile tinta ale festivalului se va face in principal prin intermediul site-ului www.adprint.ro care va fi relansat la inceputul acestei luni. Pagina web va deveni suportul principal al inscrierilor si va gazdui expozitia virtuala a lucrarilor participante in concurs. Dezvoltarea site-ului va fi realizata de Blue Leaf Multimedia, o companie care activeaza in domeniul designului grafic si al aplicatiilor new media din 1999. "Prin implicarea noastra am vrut sa demonstram ca un produs, in cazul nostru un festival romanesc, poate sa se afirme pe piata europeana cu ajutorul internetului", a explicat Vlad Ivan, director de proiect din partea Blue Leaf.



Blue Leaf Multimedia este, din 2001, parte a grupului Blue Leaf Global din Canada.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO