Media & Advertising

Primul premiu Effie pentru TikTok a fost obţinut pentru o campanie produsă în România

Primul premiu Effie pentru TikTok a fost obţinut pentru...

Autor: Roxana Rosu

05.07.2021, 16:29 118

Campania „Keep Santa Safe”, produsă de agenţia Publicis, este prima campanie TikTok premiată cu Effie (categoria Media & Entertainment) din lume, dar şi prima campanie realizată în România.

TikTok a anunţat că a depăşit Instagram în ceea ce priveşte penetrarea pieţei regionale, devenind a doua cea mai folosită aplicaţie socială din România.

Campania „Keep Santa Safe” a debutat printr-un apel către utilizatori şi non-utilizatori să folosească platforma pentru a contribui la un cadou colectiv pentru Moş Crăciun, ales că protagonist al campaniei pentru două motive. În primul rând, vârsta care l-a plasat în categoria de risc ridicat la infecţie. Astfel, pentru a acţiona responsabil, Moşul trebuia să fie ţinut acasă în loc să livreze cadouri. În al doilea rand, el reprezintă mixul ideal de umor şi autenticitate astfel încât TikTok a întors tradiţia de bază a Crăciunului – oferirea cadourilor – într-o oportunitate de creare de content, se arată în comunicatul remis de Publicis.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO