Media & Advertising

Odyssey repozitioneaza brandul Amigo

04.02.2010, 14:27 72

Agentia full service Odyssey a lansat o campanie derepozitionare prin executii print si pe TV pentru brandul de cafeaAmigo care pe piata locala are o cota de piata de 31%. Campania seadreseaza adultilor de peste 30 de ani.

"Ideea de la care am pornit e ca in mintea fiecaruia se ascundeo lume fantastica, pe care am incercat sa ne-o imaginam prinaceasta campanie. Cand tu esti obosit sau lipsit de energie si nute poti concentra, si personajele din aceasta lume se simt la fel",spune Anca Baciu, Copywriter Odyssey.

Din echipa Odyssey au facut parte Ilinca Apetrei, Gloria Tanase(Client Service) ; Dan Panaitescu, Anca Baciu (Creatie); IleanaSebe, Anca Iuhas (Strategie), iar din partea Amigo - EduardCiocirlan (Marketing Manager) si Adina Carata - (MarketingExecutive).

Amigo este reprezentata in tara noastra de compania PanfoodsRomania.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO