Media & Advertising

O revista noua pentru baieti

29.08.2003, 00:00 48



Trustul de presa Burda Romania a lansat recent pe piata Cool, o revista pentru adolescenti, care se adreseaza in primul rand baietilor.



Revista este bilunara, contine 40 de pagini si adopta un stil mai direct si mai dinamic decat publicatiile pentru fete. Spre deosebire de revistele care abunda de subiecte tipic feminine, precum cosmetica, moda, romantism, lifestyle, o revista care are ca target baietii va aborda subiecte mai agresive, prezentand trupe de muzica mai dure, sau sporturi extreme.



Cool intra pe un segment de piata practic fara concurenta in prezent, si trebuie sa castige atat inima adolescentilor, cat si portofelul advertiserilor. "Suntem siguri ca piata de publicitate pentru asemenea reviste va creste in viitor, deoarece generatia tanara va deveni tot mai importanta din punct de vedere al comercializarii unor produse de larg consum", spune Michael Schroeder, general manager Burda Romania.



Primul numar a fost lansat intr-un tiraj de 90.000 de exemplare, fara prea mult fast, pentru ca trustul considera ca revista isi va gasi drumul si locul pe piata in mod automat. Printre advertiserii vizati, prin profilul revistei, se numara operatori de telefonie si furnizori de servicii de comunicatii, precum si producatori de bauturi racoritoare.



"Piata pentru tineret se misca permanent si foarte rapid. Generatia actuala nu mai are nici o legatura cu generatiile de tineri din trecut. Piata ne-a aratat ca putem extinde conceptul revistei Cool Girl la o revista care sa-i vizeze si pe baieti, care pana acum au fost privati de publicatii care sa acopere si domeniile de interes ale adolescentilor de sex masculin", spune Schroeder.



Trustul de presa Burda mai editeaza in Romania opt reviste, printre care Ioana, Burda, Secretele bucatariei, Locuinta mea si Gradina mea de vis.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO