Media & Advertising

O noua promotie pentru berea Skol

20.02.2004, 00:00 74



United Romanian Breweries a lansat campania promotionala "Skol iti serveste o masina la cheie" care ofera consumatorilor sansa de a castiga 10 automobile Fiat si 500.000 de doze de bere Skol de 0,5 litri.



Promotia se desfasoara la nivel national pana pe 20 mai si este dezvoltata impreuna cu agentia Tempo Advertising. Campania este sustinuta prin spoturi TV, spoturi radio, machete de presa si prin materiale promotionale la punctele de vanzare.



Anul acesta castigatorii celor 10 mari premii Skol au posibilitatea de a-si adjudeca unul din cele 10 autoturisme Fiat, modele diferite - Fiat Panda, Fiat Punto, Fiat Stilo, Fiat Doblo Cargo, Fiat Albea si Fiat Doblo Panorama. Castigatorul trebuie sa aleaga o telecomanda, din cele zece existente, si cu ajutorul ei sa activeze sistemul de alarma al uneia dintre masinile puse in joc. Masina a carei alarma va reactiona la impulsul telecomenzii reprezinta premiul castigatorului Skol.



La promotia Skol participa toate sticlele de bere de 0.5 litri care au inscriptionate in interiorul capacului unul dintre mesajele: "Ai castigat o masina!", "Ai castigat o bere Skol!" sau "E limpede ca-i buna!", iar pe spatele sticlei - o eticheta distincta cu informatii referitoare la promotie.



"Noua promotie propune un mecanism interesant, menit sa starneasca imaginatia consumatorilor. Toate promotiile Skol de pana acum au oferit castigatorilor posibilitatea de a-si dimensiona singuri castigul. De aceasta data, ineditul consta in faptul ca fiecare castigator are posibilitatea sa isi aleaga premiul dintre cele zece automobile Fiat oferite in cadrul promotiei Skol. Momentul este cu atat mai special cu cat este surprins intr-un montaj TV si sarbatorit cu un pahar de bere rece. E limpede, plin cu bere Skol", a declarat Shachar Shaine, Vicepresedintele United Romanian Breweries.



Berea Skol este marca internationala, prezenta in 31 de tari, in Romania fiind un produs al companiei United Romanian Breweries. Incepand cu anul 2003, United Romanian Breweries a exportat pentru prima data marca de bere Skol in Hong Kong, produsul bucurandu-se de succes pe o piata cu un urias potential.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO