Media & Advertising

Next Cap si povestea Zarazei

18.06.2004, 00:00 9



Next Cap si-a pus semnatura pe noul spot pentru Vinarsul de Murfatlar, care marcheaza schimbarea numelui produsului in Zaraza. "Pentru cei tineri, trebuie spus ca Vinarsul de Murfatlar a fost una dintre putinele placeri care au ajutat poporul sa indure regimul comunist. O licoare atat de buna incat devenise o valuta in epoca de aur. Datorita gustului rafinat, producerea vinarsului nu a fost oprita dupa revolutie. insa, pentru ca se simtea nevoia unor modificari in ambalaj si denumire, care sa diferentieze produsul de categoria din care facea parte, numele a fost schimbat in Zaraza", spune Raluca Feher, Copywriter Next Cap.



Mesajul e simplu: nimic esential nu s-a schimbat, ci doar numele.



Pentru acest spot filmat in doua zile, la podgoria Murfatlar, regizorul-director de imagine american, Richard Reens, a aplicat cu exactitate acele artificii de imagine care sa creeze impresia unui film facut la inceputul secolului, peste care a suprapus imaginile actuale. Iar echipa casei de productie Castel Film si-a facut temele la Muzeul taranului, pentru a gasi exact vesmintele purtate de culegatorii din regiune la inceputul secolului.



"De fapt, toata lumea si-a facut treaba cum nu se poate mai bine, pentru ca, dupa degustarea colectiva a vinarsului, s-a hotarat ca o asemenea licoare trebuie sa aiba un spot pe masura", a conchis Raluca Feher. Campania se desfasoara pe TV - ProTV, Acasa, TVR1, Prima si Antena 1 - si in presa relevanta pentru targetul vizat.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO