Next Cap si-a pus semnatura pe noul spot pentru Vinarsul de Murfatlar, care marcheaza schimbarea numelui produsului in Zaraza. "Pentru cei tineri, trebuie spus ca Vinarsul de Murfatlar a fost una dintre putinele placeri care au ajutat poporul sa indure regimul comunist. O licoare atat de buna incat devenise o valuta in epoca de aur. Datorita gustului rafinat, producerea vinarsului nu a fost oprita dupa revolutie. insa, pentru ca se simtea nevoia unor modificari in ambalaj si denumire, care sa diferentieze produsul de categoria din care facea parte, numele a fost schimbat in Zaraza", spune Raluca Feher, Copywriter Next Cap.
Mesajul e simplu: nimic esential nu s-a schimbat, ci doar numele.
Pentru acest spot filmat in doua zile, la podgoria Murfatlar, regizorul-director de imagine american, Richard Reens, a aplicat cu exactitate acele artificii de imagine care sa creeze impresia unui film facut la inceputul secolului, peste care a suprapus imaginile actuale. Iar echipa casei de productie Castel Film si-a facut temele la Muzeul taranului, pentru a gasi exact vesmintele purtate de culegatorii din regiune la inceputul secolului.
"De fapt, toata lumea si-a facut treaba cum nu se poate mai bine, pentru ca, dupa degustarea colectiva a vinarsului, s-a hotarat ca o asemenea licoare trebuie sa aiba un spot pe masura", a conchis Raluca Feher. Campania se desfasoara pe TV - ProTV, Acasa, TVR1, Prima si Antena 1 - si in presa relevanta pentru targetul vizat.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels