Media & Advertising

Leo Burnett a colaborat cu AdSpace si Boom.ro la realizarea noii campanii Heidi

26.03.2004, 00:00 26



Noua campanie de imagine Heidi, conceputa de Leo Burnett Romania si transpusa in imagine electronica de AdSpace, se deruleaza pe Internet si in presa scrisa pe parcursul intregului an.



Platforma de comunicare pe care a fost construita marca Heidi s-a concentrat foarte mult pe print, consolidand imaginea brandului printr-o prezenta constanta in publicatii.



Promovarea imaginii Heidi este sustinuta si printr-o campanie de bannere pe 11 site-uri: apropo.ro, home.ro, avantaje.ro, eva.ro, unica.ro, sapteseri.ro, culinar.ro, 121.ro, acasa.ro, cinemagia.ro, ele.ro., realizata in colaborare cu Boom.ro, si prin lansarea, la inceputul lunii martie, a "Heidi Online Club".



Prin intermediul portalului www.heidi.ro se faciliteaza o legatura directa cu consumatorul, oferindu-i acestuia posibilitatea de a cunoaste mai multe despre universul Heidi. In prezent, media celor care acceseaza acest portal este de 1.700 utilizatori pe zi.



Echipa Leo Burnett care a realizat conceptul creativ al campaniei este formata din: Ghica Popa - Art Director, Mihai Gongu/Irina Subulica - Copywriter.



Echipa AdSpace/OpenLINK care a lucrat la realizarea site-ului Heidi.ro: Catalin Turcu - Art Director, Claudia Patrascu - Copywriter, George Netcu, Iulian Zvinca - programatori, Ana Sipciu - PR Manager.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO