Media & Advertising

Interpublic a incheiat 2003 pe pierderi

12.03.2004, 00:00 4



Interpublic Group, unul dintre primele grupuri de comunicare din lume, a incheiat anul trecut cu o pierdere neta de 452 milioane dolari, dar conducerea companiei este convinsa ca anul acesta va reveni pe profit. Veniturile totale au crescut cu 2,2% in 2003, la 5,86 miliarde dolari, dar excluzand vanzarea de active si fluctuatiile valutare, veniturile grupului au inregistrat de fapt o scadere de 3,6% fata de anul precedent. Cea mai mare parte a pierderilor raportate au fost cauzate de procesul de restructurare, a spus directorul financiar Christopher Coughlin. In viitorul apropiat, procesul de restructurare se va concentra pe Europa, regiune unde trustul pierde sume importante. Anul trecut, compania a reusit sa reduca spectaculos datoria sa, de la 1,7 miliarde dolari, la 469 milioane dolari, in special prin vanzare de actiuni si proprietati. Actiunile companiei au crescut cu 3,8% la bursa newyorkeza in ora urmatoare conferintei de presa, aceasta evolutie fiind interpretata ca un vot de incredere acordat de investitori.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO