Media & Advertising

După ce a lansat în urmă cu 22 de ani Ziarul Financiar, acum Adrian Sârbu pariază pe Aleph, un proiect cu mai multe canale de televiziune, printre care şi unul de business. Urmăriţi de la ora 10.00 pe zf.ro şi pe Facebook interviul integral

După ce a lansat în urmă cu 22 de ani Ziarul...

Autor: Cristian Hostiuc

18.11.2020, 22:35 1179

Adrian Sârbu, cel care a lansat Ziarul Financiar acum 22 de ani, vorbeşte într-o discuţie cu ZF despre impactul pe care acest produs media l-a avut în comunitatea de business, dar şi în România.

„Ce a făcut foarte clar ZF este că a reuşit să şteargă peiorativul din sensurile cuvântului «business». Noi am intrat în actualul capitalism cu două cuvinte ca două pietre de moară de gâtul antreprenorului: om de afaceri, unde «afaceri» e ceva oneros, şi bişniţar. Şi iată că, fără să ne dăm seama noi şi cei care ne citesc, am descoperit că business este un cuvânt foarte valid, foarte prezentabil, cu care orice antreprenor astăzi se afişează cum se afişează cu Ziarul Financiar. Noul canal pe care îl lansăm, Aleph Business, va fi complementar produsului ZF, vom avea de fapt un univers al businessului, să-l numim al informaţiei şi entertainmentului de business, puţin mai extins.“

Vedeţi astăzi de la ora 10 pe zf.ro şi Facebook interviul integral.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO