Media & Advertising

Discovery face rebranding din curiozitate

23.04.2004, 00:00 13



Discovery Channel a initiat cea mai substantiala campanie de promovare a brandului din intreaga sa istorie, pe pietele strategice din Europa, sub noul slogan Got to Know (Trebuie sa stii). Campania integrata se va adresa pentru inceput telespectatorilor din Danemarca, Norvegia, Suedia, Italia, Polonia, Olanda si Germania, printr-un cocktail de mijloace traditionale si ne-traditionale, de print, poster, outdoor si online, sustinute de un nou look al programelor difuzate.



Got to Know se bazeaza pe un studiu realizat in sase tari europene, si raspunde interesului pe care telespectatorii canalelor Discovery il manifesta fata de programele de divertisment non-fiction. "Studiul pe care l-am realizat a aratat ca audienta noastra europeana manifesta un interes plin de pasiune, si activ sa-si satisfaca nevoia de informatii", spune John Begert, vicepresedinte de continut si marketing pentru Discovery in Europa. "Got to Know aduce in prim-plan esenta brandului Discovery: curiozitatea si nevoia de a sti", adauga Begert.



Campania a fost realizata in-house de Discovery, in colaborare cu agentia internationala de publicitate Bates/Redcell. On-air, campania va prezenta o serie de filme scurte despre curiozitate, si cateva vignette produse local, pe aceeasi tema.



Pe masura ce campania va avansa, vor fi adaugate componente online, si se vor organiza diverse evenimente locale cu scopul de a testa curiozitatea participantilor. "Credem ca un brand puternic, cu un mesaj de mare impact, are nevoie de o campanie puternica de promovare integrata".



Noul slogan este reflectat si in documentarele programate spre difuzare in luna aprilie. In Romania, promisiunea Got to Know include Xtreme Marial Arts, un documentar ce exploreaza, cu ajutorul unor echipamente high-tech de ultima ora, procesele mentale si fizice pe care le implica practicarea artelor martiale, si "Dezastrul de la Cernobal".
andreea.melinte@zf.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO