Media & Advertising

Despre lansari, bugete si pelicula

11.04.2003, 00:00 13

@ Gazeta Sporturilor va apare de saptamana viitoare intr-un format si continut editorial nou. Cotidianul va avea format tabloid, cu o sigla noua si o calitate mai buna a tiparului. Numarul paginilor se va dubla de la 12 la 24 si chiar 32 de pagini in ziua de luni, din care jumatate color. Pretul ramane acelasi de 8.000 de lei. Noul spirit al Gazetei este redat de sloganul "Gazeta Sporturilor - Scandalos de bine facuta" in cadrul unei campanii realizate de Departamentul de marketing al companiei Jurnalul care mai editeaza si cotidianul Jurnalul National.
@ Quadrant Amroq Beverages, S.A. (QAB), imbuteliatorul autorizat al bauturilor racoritoare Pepsi, Prigat, Kick si apa minerala Perla in Romania si Republica Moldova, va investi in promovarea TV din acest an cu 49% mai mult fata de anul 2002, a anuntat Graffiti BBDO. QAB promoveaza prin intermediul statiilor TV toate produsele PepsiCo - intreaga gama Pepsi (Pepsi Regular, Pepsi Twist, Pepsi Light si Pepsi Max), Mirinda (Mirinda de portocale, Mirinda de struguri si Mirinda de lamaie) si 7UP - precum si bauturile necarbonatate Prigat (Prigat Activ, Prigat Nectar, Prigat Still Drink si Prigat 100% Juice). Dintre toate acestea, cresterea majora a cheltuielilor de media se va realiza in favoarea produselor PepsiCo. Campaniile QAB se vor derula pe toate statiile TV importante din tara.
@ Kodak Cinelabs Romania a lansat ultimul tip de pelicula cinematografica utilizata la ora actuala pe plan international, Kodak Vision2. Noua generatie de pelicula color va oferi spectatorilor romani de cinema si celor de emisiuni/reclame TV o imagine mult mai clara, naturala, cu detalii surprinse excelent, si in special o redare imbunatatita a tonurilor pielii. Kodak Vision2 permite creatorilor de film sa surprinda mai multe detalii in scenele filmate in lumina puternica sau in cele predominant intunecate, cu umbre. Datorita faptului ca Vision2 captureaza mai multa informatie pe pelicula, operatorii spun ca pot utiliza mai bine imaginile atunci cand le convertesc in fisiere digitale, pentru montajul filmului. KODAK VISION2 este urmasul liniei VISION, care a fost introdusa pe piata in 1995, pentru ca intr-un timp extrem de scurt sa devina cel mai utilizat tip de pelicula din intreaga lume.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO