Media & Advertising

Costi Mocanu preia conducerea Voyo la nivelul CME, iar Anca Budinschi devine directorul general al companiei PRO TV S.A.

Costi Mocanu

Costi Mocanu

Autor: Alexandru Matei

18.09.2012, 22:22 1769

Costi Mocanu, directorul general al companiei PRO TV SA, liderul pieţei de televiziune, a fost promovat la nivel central în cadrul grupului CME, preluând po­zi­ţia de senior vice­pre­sident head of Voyo, platforma de distribuţie de conţinut cu plată a grupului american ce operează în şase ţări din Europa Centrală şi de Est.

Atribuţiile sale vor fi preluate de Anca Budinschi, care anterior deţinea poziţia de head of television în cadrul PRO TV.

Grupul american CME, cu sediul central la Praga, este acţionarul companiei PRO TV SA, ce deţine canalele de tele­vi­ziune PRO TV, Acasă, Acasă Gold, Pro­cinema, Sport.ro, PRO TV Inter­naţional, MTV România şi PRO TV Chişinău.

Ca urmare a faptului că Voyo va face parte din divizia de broadcasting în noua platformă de distribuţie, echipa Voyo a fost reorganizată în acord cu importanţa şi priorităţile sale.

"Deşi şi-a petrecut ultimii opt ani în partea de bu­siness a operaţiunii, Costi a generat în mod con­s­tant conţinut de valoare. Experienţa lui vastă în broad­casting şi new media, implicarea lui în coordonarea Voyo România, deschiderea către noi pro­vocări şi mai ales energia lui vor conduce cu succes la dezvoltarea Voyo", a menţionat compania PRO TV.

Anca Budinschi face parte din echipa Pro TV de 19 ani, din care zece la ştiri, iar timp de nouă ani a deţinut respon­sabilităţi de business.

"Din poziţia de head of television, în ultimii ani a fost implicată şi a participat la luarea tuturor deciziilor importante, astfel încât numirea ei este un pas firesc atât pentru ea însăşi cât şi pentru restul echipei de management. Experienţa Ancăi, abi­lităţile sale analitice şi de planificare, apti­tudinile interpersonale au atras res­pec­tul întregii echipe şi vor contribui cu sigu­ranţă la atingerea obiectivelor Pro TV", a men­ţionat compania.

CME este o companie de media şi entertainment integrată, care operează în şase ţări din Europa Centrală şi de Est, acoperind o populaţie de 50 de milioane de persoane.

CME are operaţiuni în Cehia, România, Slovenia, Slovacia, Croaţia şi Bulgaria. România şi Cehia sunt princi­palele pieţe ale grupului.

CME operează prin trei divizii - broadcasting (canalele de televiziune), conţinut prin Media Pro Entertainment şi New Media. La jumătatea anului, CME a raportat o cifră de afaceri de 378 milioane de dolari, cu un profit operaţional (OIBDA) de 61,2 milioane de dolari.

Adrian Sârbu, fondatorul PRO TV, este din 2009 pre­şedintele şi directorul general al CME. El este ac­ţionar al CME şi deţine în România mai multe active pe piaţa media, printre care Ziarul Financiar şi Mediafax.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO