Media & Advertising

Contul de media al Vodafone, estimat la peste 10 mil. euro, revine la McCann

Contul de media al Vodafone, estimat la peste 10 mil. euro, revine la McCann

Autor: Cristina Roşca

23.08.2011, 14:54 547

Agenţia de media Universal McCann, parte a grupului McCann Erickson, a recâştigat pitch-ul pentru contul de media al Vodafone România, pe care îl pierduse anul trecut în favoarea OMD, agenţia de media a OMG România.

Contul de media al operatorului de telefonie mobilă Vodafone, a cărui valoare este cuprinsă între 10 şi 15 milioane de euro, conform estimărilor, este unul dintre cele mai râvnite din piaţă şi a fost subiectul unor întregi bătălii de-a lungul timpului între principalele grupuri de media, dar Bogdan Enoiu, şeful McCann, a iesit aproape întotdeauna câştigător.

"Dupa un proces de evaluare riguros şi foarte competitiv, Vodafone România anunţă că Universal McCann a fost selectată ca agenţia sa de achiziţie şi planificare media, începând cu data de 1 octombrie a acestui an. Prin acest pitch, am dorit să ne asigurăm că vom continua să întărim valoarea brandului Vodafone pe piaţa locală, împreună cu agenţia care a răspuns cel mai bine nevoilor şi strategiei noastre", a spus Angus Slater, chief marketing officer al Vodafone Romania.

Vodafone România, numărul doi pe piaţa de telefonie mobilă din România, este divizie a Vodafone Group Plc..

Universal McCann este agenţia de media a grupului McCann-Erickson, cu afaceri de 186,7 mil. lei (44,4 mil. euro) anul trecut, în scădere de la 235,2 mil. lei (55,6 mil. euro) în 2009.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO