Media & Advertising

Cola, bere şi medicamente, oferta de vară din prime-time-ul posturilor de televiziune

Cola, bere şi medicamente, oferta de vară din...

Autor: Corina Zamfir

03.08.2017, 00:05 137

Alimentele şi băuturile, industria farma şi industria telecom sunt în topul celor mai frecvente reclame difuzate luni seara în prime-time pe trei dintre cele mai urmărite posturi de televiziune din România, cu un număr de 74 de apariţii dintr-un total de 100 de reclame difuzate, potrivit datelor Mediafax Monitorizare.

Astfel, din totalul reclamelor difuzate în intervalul orar 20.00-21.00 luni seara, 35 au fost reclame la alimente şi băuturi, dintre care o pondere mai mare s-a remarcat la răcoritoare (9 reclame) şi la bere (7 reclame), urmate de 27 de reclame la produse din industria farma şi retail farma şi 12 reclame la serviciile din industria telecom.

Perioada de vară e puţin diferită de restul anului prin tipul de produse care se promovează precum berea, medicamentele, unguentele împotriva ţânţarilor, îngheţata, dar şi prin faptul că audienţele televiziunilor sunt mult mai reduse în perioada vacanţei, explică Diana Minea, director client service al ICON Advertising, agenţie care oferă servicii integrate de comunicare. „Lunile iunie, iulie şi august sunt aproape moarte. Se vede asta şi din modul în care televiziunile îşi schimbă grila de programe“, adaugă Diana Minea. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO