Media & Advertising

Coca-Cola imparte muzica in sezonul iubirii

11.02.2005, 00:00 10



Coca-Cola deruleaza o promotie de Valentine's Day, care poarta numele "Imparte muzica alaturi de jumatatea ta!".



Promotia, semnata de McCann Erickson, are la baza ideea de a impartasi muzica si iubire.



Coca-Cola propune prin aceasta campanie sarbatorirea "sezonului iubirii"(toate sarbatorile iubirii - Valentine's Day, Dragobete si 1 martie) in culorile brandului.



Campania se deruleaza pana la 1 martie (sau pana la data epuizarii stocului).



Premiile constau in cinci sisteme audio profesionale Sony D-NE270, 1.000 de MP3 player-e Sony DAV-LF1 si 2.000.000 de sticle de colectie de Coca-Cola de 1L PET, care au patru variante diferite de etichete.



Aceste sticle pot fi ele insele un cadou deosebit, pentru o persoana draga.



Fiecare eticheta are un design nou, dinamic, tineresc (mai romantic, mai indraznet) si contine un mesaj diferit: "Vartejuri" - "Ametesc cand te privesc", "Curcubeu" -"Imparte cele mai frumose clipe cu mine", "Margarete" - "Vreau si eu un zambet mic" si "Trandafiri" - "Ard de dorul tau".



Una dintre sticlele de colectie poate fi castigata prin colectarea a patru capace promotionale necastigatoare, de la oricare dintre ambalajele promotionale.



Celelalte premii pot fi castigate prin simpla descoperire a unui capac norocos la una dintre sticlele participante la promotie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO