Media & Advertising

Ce puteţi citi în numărul din această săptămână al revistei Business Magazin

Ce puteţi citi în numărul din această săptămână...

Autor: Ioana Matei

14.01.2019, 00:05 108

♦ Românul care „a primit like“ de la Facebook şi Google este materialul de copertă pe care Business MAGAZIN vi-l prezintă în cea mai recentă ediţie a revistei. În cinci ani, antreprenorul local Rareş Bănescu a reuşit să scaleze start-up-ul Retargeting.biz în alte patru ţări din regiune - Bulgaria, Ungaria, Polonia şi Grecia, iar acum urmează să îşi extindă businessul în toată Europa de Sud-Est. Povestea start-up-ului local care ajută retailerii să-şi crească vânzările în competiţia acerbă a preţurilor din mediul online - noul teren de luptă din comerţ - a început când Rareş Bănescu a identificat, pe baza propriei experienţe profesionale, nevoia unui soft dedicat automatizării activităţilor de marketing, dedicat pieţei de comerţ electronic. Start-up-ul înfiinţat de el oferă comercianţilor online o soluţie software prin care îşi pot îmbunătăţi vânzările prin personalizarea ofertelor pentru clienţi şi monitorizarea activităţii lor în magazinul online. Retargeting.biz a obţinut în 2018 statutul de partener al Facebook, unul dintre primii din regiune, precum şi pe cel de partener al Google, acreditările primite de la cei doi giganţi online fiind o validare a businessului construit în cei cinci ani, care poziţionează compania ca jucător de top în industria de profil din regiune, potrivit lui Bănescu.

♦ Într-un Bucureşti în care antreprenoriatul creativ este în expansiune, în încercarea de a ajunge din urmă alte mari capitale europene, un om pasionat de comunicare, dar şi de interacţiunea umană a adunat pe hârtie locurile care rezonează cu vibraţia generaţiilor în căutare de frumos. Prin ochii lui, a luat naştere o hartă conturată în jurul parcului Cişmigiu din Bucureşti, kilometrul zero al creativilor. Şi pentru că toate acestea trebuia să poarte un nume, li s-a spus simplu: Cartierul Creativ.

♦ Dragoş Bonea a renunţat la o carieră de inginer de aviaţie pentru a-şi începe un business cu gresie în perioada în care antreprenorii din România erau consideraţi „bişniţari“, chiar şi de către părinţii săi. În câţiva ani însă, rezultatele afacerii Delta Studio, cu venituri ce se îndreaptă în prezent înspre 20 de milioane de euro, le-a confirmat atât părinţilor, cât şi lui, că decizia luată a fost cea mai bună.

♦ Ce a făcut un adult în copilărie astfel încât să devină performant? Aceasta este întrebarea la care fondatorii Karin's Kids Academy şi-au propus să răspundă înainte de a deschide porţile grădiniţei din mijlocul pădurii. Ce rol are educaţia în mijlocul naturii în această ecuaţie a povestit în cadrul celei mai recente ediţii Smart Business Dan Prediger, unul dintre dezvoltatorii proiectului. 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO