Media & Advertising

Ce puteţi citi în numărul din această săptămână al Business MAGAZIN

Ce puteţi citi în numărul din această săptămână...

Autor: Ioana Mihai-Andrei

19.03.2018, 00:05 132
♦ „Leoaica feministă şi leul alfa“ este materialul de pe coperta Business MAGAZIN din această săptămână. Titlul face referire la rezultatele unui studiu realizat de compania de cercetare de piaţă BrandBerry la invitaţia revistei, pentru evenimentul Women in Power 2018. De vină este un anume rezultat, respectiv cel obţinut la întrebarea „În ce măsură sunteţi de acord cu afirmaţia «Unul dintre principalele mele scopuri în viaţă este să îmi fac părinţii mândri de mine»?“ 43% dintre bărbaţii care au răspuns la studiu şi-au exprimat acordul cu această afirmaţie, în timp ce doar 38% dintre respondenţii femei au fost de acord cu această afirmaţie. Chiar fără a fi foarte mare, diferenţa este, din punctul meu de vedere, semnificativă. Chiar şi analizat separat, faptul că 43% dintre bărbaţii respondenţi arată un atât de puternic ataşament faţă de părinţi indică existenţa unei foarte interesante teme de cercetare“, spune Romulus Oprica, Ph.D., senior researcher & managing partner la BrandBerry. „În aproape toate punctele studiate am descoperit diferenţe importante de percepţie între viziunea femeilor şi cea a bărbaţilor despre rolul, aptitudinile şi nevoile femeilor, de cele mai multe ori acestea nefiind în favoarea femeilor, fapt ce arată că şi în zonele cele mai dezvoltate ale ţării dăinuie încă o cultură masculină, puternic tradiţionalistă.“
 
♦ După aproape 20 de ani de muncă în domeniul comunicării, Georgiana Gheorghe a ales să dezvolte un business pe placul românilor cu un ritm de viaţă alert: clătitele gata făcute, ce pot fi cumpărate direct de pe raftul magazinelor. De unde a venit această idee şi în ce au constat etapele dezvoltării acesteia, a povestit antreprenoarea în cadrul celui mai recent material video Smart Business.
 
♦ Viitorul într-o lume unde forţa de muncă este rară stă în automatizare. În Europa de Est, regiune cu un model economic bazat pe folosirea intensivă a forţei de muncă ieftine, fabricanţii de roboţi nu mai găsesc oameni care să producă roboţi, citiţi într-un articol din această săptămână în Business MAGAZIN. Ioana Mihai-Andrei

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO