Media & Advertising

Ce puteţi citi în ediţia de iunie a revistei După Afaceri Premium, suplimentul de lifestyle al ZF

Materiale din universul gastronomiei, al cosmeticelor, al maşinilor, al călătoriilor şi al orologeriei vă aşteaptă să le citiţi în paginile revistei După Afaceri Premium.

Materiale din universul gastronomiei, al cosmeticelor, al maşinilor, al călătoriilor şi al orologeriei vă aşteaptă să le citiţi în paginile revistei După Afaceri Premium.

Autor: Alina-Elena Vasiliu

11.06.2019, 00:05 136

Ediţia lunii iunie din După Afaceri Premium, suplimentul de lifestyle al Ziarului Financiar, este acum disponibilă în exclusivitate pentru abonaţii Ziarului Financiar şi aduce, ca de obicei, noutăţi din travel, design, industria auto sau gastronomie.

Numai bună de luat şi de citit în vacanţă, noua ediţie a După Afaceri Premium vorbeşte despre tendinţe în lumea cosmeticelor şi în cea a parfumurilor, despre bucătăria provensală, despre ispititoarea ciocolată roz, dar şi despre încăpăţânarea unor tineri de a transforma chiar şi lemnul mai pretenţios în mobilă.

Legumele şi peştele dau tonul în lumea culinară provensală, iar Emmanuel Perrodin este fascinat de toate, fie că le găteşte, fie că le savurează.

Rămânând tot în lumea gusturilor, unora le place ciocolata albă şi dulce, untoasă chiar. Alţii preferă să fie neagră şi amăruie, dar uşor catifelată. Există şi aceia care aleg să simtă laptele din ciocolată, iar în acest peisaj atât de variat şi-a făcut apariţia un nou tip de ciocolată: cea roz.

Într-un Bucureşti despre care unii spun că e gri şi insipid, dar pe care alţii îl privesc în lumina unui spirit mereu proaspăt, am întrebat oamenii de business care e locul lor preferat din Capitală. Răspunsurile lor sunt menite să încapsuleze câteva ponturi de vândut. O româncă ce îşi împarte timpul între ţara-mamă Singapore şi o suedeză a cărei moştenire artistică a fost transmisă din generaţie în generaţie sunt cele două curatoare ale ediţiei din acest an a Art Encounters.

Pentru mulţi, termenul de apă de colonie este sinonim cu un parfum lejer, cu arome fructate, care îşi pierde uşor din intensitate. Pentru Sylvie Ganter şi Christophe Cervasel e mult mai mult de atât.

Într-o lume în care accentul cade tot mai mult pe producţia de masă şi artizanii se îndepărtează de ceea ce numim tradiţie, mai mulţi tineri se încăpăţânează să transforme chiar şi lemnul cu cele mai mari defecte în piese de mobilier.

Toate acestea şi alte materiale din universul maşinilor, al călătoriilor şi al orologeriei vă aşteaptă să le citiţi în paginile revistei După Afaceri Premium. Lectură plăcută! Alina-Elena Vasiliu

 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO