Media & Advertising

Campanii, studii si marci noi

28.03.2003, 00:00 21

@ Adevarul a ales McCann Creative Services pentru a realiza urmatoarea campanie publicitara a publicatiei. "Cred ca vom forma impreuna cu colegii de la Adevarul o echipa extraordinara, stiind ca motto-ul McCann-Erickson este <Adevarul bine spus/Truth Well Told>", a declarat Peter Lysak, Client Service Directo. Directorul de Creatie, Adrian Botan, a spus ca entuziasmul cu care echipa McCann a lucrat la aceasta campanie a fost recompensat. "Am reusit sa gasim cateva directii de creatie care nu numai ca transmit mesajul dorit pentru Adevarul dar pe care le-am transformat in executii simple, surprinzatoare si puternice. Idei castigatoare", a spus Botan. La pitch au mai participat agentiile TBWA, Focus/Publicis, Graffiti/BBDO, FCB si Adviser.
@ Tempo Advertising a conceput si implementat noua campanie de imagine Radio 21, derulata sub sloganul "Radio 21. Statie de distractie" Campania de imagine este insotita de o noua sigla si o noua grila de programe Radio 21 si este sustinuta prin spot TV si machete de presa, atat la nivel national, cat si local. Campania a debutat cu spotul de 45 secunde, ce prezinta povestea detaliata, astfel incat actiunea sa fie inteleasa clar. Strategia media cuprinde si cut-uri de 30 secunde si 20 secunde care concentreaza povestea principala si mesajul, oferind mai putine detalii de atmosfera. Spotul TV a fost realizat in colaborare cu casa de productie Carter, regia este semnata de Radu Muntean, director de imagine Tudor Lucaciu. Coloana sonora aleasa pentru a ilustra conceptul "Statie de distractie" este hit-ul formatiei Voltaj, "20 de ani", una dintre cele difuzate melodii la Radio 21.
@ Quadrant Amroq Beverages SA, imbuteliatorul si distribuitorul autorizat al PepsiCo International in Romania si Republica Moldova, lanseaza pe piata romaneasca un nou produs - Mirinda Lamaie. Mirinda Lamaie va fi disponibila in magazinele din toata tara in ambalaje de 0.33 L (sticla nereturnabila), 0.5 l si 2.5 l PET, la aceleasi preturi ca si celelalte produse ale PepsiCo. Marca este promovata prin campania "Frenezie de lamaie", realizata de agentia Graffiti/BBDO, ce contine spoturi pe canalele Pro TV, Antena 1, Prima TV si Fox Kids, precum si prin materiale la punctele de vanzare.
@ ARBOmedia a lansat primul studiu demografic auditat pentru site-uri, cu scopul de a masura calitatea audientei unor web-site-uri romanesti. Chestionarele au fost completate on-line in perioada decembrie 2002 - februarie 2003, fiind analizate site-urile care fac parte din portofoliul casei de vanzari ARBOmedia. Rezultatele au aratat ca site-urile de internet au o audienta cu un statut social ridicat, a carei calitate o depaseste pe cea a oricarui alt tip de media din Romania: utilizatorii sunt tineri cu varste cuprinse intre 18 si 34 de ani, locuiesc in orase mari, cu peste 200.000 de locuitori, au educatie superioara si venituri ridicate.
@ Procter & Gamble Romania in parteneriat cu Programul Natiunilor Unite pentru Dezvoltare (UNDP) a demarat editia programul de educatie civica "Invata sa schimbi lumea," la care vor participa 24 de scoli din Bucuresti si Timisoara, orasul unde compania are un centru de productie. Anul trecut, acelasi program a antrenat 1.800 de elevi de clasa a saptea din scolile bucurestene, iar din totalul de 54 proiecte sapte au primit finantare in valoare de aproximativ 1.000 de dolari fiecare, conform reprezentantilor P&G. "Vrem sa-i invatam pe copii ce stim noi in cadrul companiei, de la gandirea la redactarea la gandirea unui proiect. Vrem sa ajutam societatea romaneasca sa pregateasca copiii in spiritul civic," a spus Diana Klusch, director de relatii externe al P&G.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO