Media & Advertising

Campanii, staruri si un nume nou

Campanii, staruri si un nume nou
17.01.2003, 00:00 62

La inceput de an, Pepsi ofera premii consumatorilor prin promotia "Oriunde, oricand...", numita astfel dupa hitul "Whenever, Wherever", lansat de cantareata pop Shakira, noua imagine a bauturii racoritoare, imbulteliata si distribuita in Romania si Republica Moldova de catre Quadrant Amroq Beverages SA.
In perioada 6 ianuarie - 28 februarie, cei care cumpara din magazinele participante oricare produs din grupul "Pepsi la puterea 4" (Pepsi, Pepsi Max, Pepsi Light, Pepsi Twist) in ambalaj de 2 litri, pot castiga o sticla Perla la 1,5 litri daca raspund corect la doua intrebari. Cele patru produse Pepsi Cola de 2 litri participante la concurs vor avea imprimate pe eticheta logo-ul "Pepsi la puterea 4" si imaginea artistei pop Shakira, sponsorizata de Pepsi.



"Tu si Tuborg la moda" este noua campanie lansata de Tuborg Romania. Iubitorii berii vor descoperi in pachetul de opt sticle de bere Tuborg o sapca sau o pereche de manusi din colectia de iarna Tuborg 2003, pachetul promotional fiind disponibil in toate magazinele din Bucuresti si din tara.
Pana la 15 februarie, la fiecare sfarsit de saptamana, Tuborg va fi prezenta la Predeal pentru a lansa provocari iubitorilor sporturilor de iarna: concursuri inedite organizate pe partia Clabucet, competitii sportive si jocuri care vor avea ca premii echipamente Tuborg - sepci, ochelari de ski, tricouri. Promotiile se vor incheia cu tombola Tuborg la care se acorda ca premii sase televizoare.



De la inceputul acestui an, MEMRB Research Romania, fosta divizie de cercetare de piata a MEMRB a devenit Synovate, in urma schimbarii impuse de compania-mama, Aegis. In urma cu aproape doi ani, MEMRB s-a divizat, departamentul de cercetare de piata fiind preluat de catre grupul Aegis, iar departamentul de retail si audit fiind preluat de catre MEMRB/IRI. "Pentru ca, la nivel international companiile- membre ale grupului purtau diverse nume, Aegis a decis sa le regrupeze sub acelasi nume, dupa modelul Orange, de pilda," a declarat reprezentantul Synovate Romania, Roxana Firmanciuc. Reteaua Synovate numara in acest moment 77 de birouri in 46 de tari. Printre clientii companiei in Romania se numara Coca-Cola, Unilever SCE, Orange, BAT, ING, Banca Mondiala, BERD, Danone, Brau Union si Cris Tim.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO