Media & Advertising

Campanii si premii

24.01.2003, 00:00 8

Visa International are un parteneriat international de marketing cu cel mai recent film din seria James Bond, produs de MGM si EON Production si intitulat "Die Another Day". Ca urmare a acestui parteneriat se vor derula si in Romania o serie de promotii corelate cu aceasta productie cinematografica. Zece banci membre Visa din Romania au dezvoltat promotii in legatura cu filmul. Detinatorii de carduri Visa si Visa Electron ai acestor banci au sansa de a castiga o excursie la Londra, in stil James Bond, daca utilizeaza cardul Visa in locatiile comerciale pana la data de 19 februarie 2003. Strategia de promovare Visa-Bond a inclus si alte doua mecanisme puternice: concursuri in colaborare cu trei statii de radio precum si concursuri SMS pentru abonatii unei mari retele de telefonie mobila din Romania.



Ursus a lansat la inceputul sezonului de ski, un program dedicat iubitorilor activitatilor de iarna. Astfel totI cei care se vor afla intr-o statiune montana de pe Valea Prahovei vor putea participa la campania Ursus "Rege pentru o zi". In fiecare sambata si duminica pana pe 9 februarie, echipele Ursus se vor afla in apropiarea partiilor de ski pentru a se intalni cu iubitorii de bere. Pentru fiecare bere cumparata, acestia vor primi pe loc un card cu premii Ursus constand in halbe de bere, fotografii Polaroid sau desfacatoare de bere. De asemenea totI consumatorii vor putea participa la tragerea la sortI pentru marele premiu: Rege pentru o zi. Campania este organizata de Mercury Promotions iar Focus/Publicis s-a ocupat de partea de creatie.



Finlandia Vodka este partenerul oficial al filmului "Die Another Day" din seria James Bond. Evenimentul are loc in acelasi timp cu o dubla aniversare: 30 de ani de la lansarea pe piata a Finlandia si 40 de ani de filme James Bond. In Romania, lansarea filmului va fi acompaniata de o campanie promotionala in cateva dintre cele mai in voga cluburi din Bucuresti. Astfel, toti cei care vor comanda unul din cocktailurile Finlandia vor putea castiga bilete la film si obiecte promotionale. Finlandia Vodka este a doua marca de vodca premium din lume, cu vanzari internationale de 15 milioane de litri in anul 2001.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO