Media & Advertising

Campanii si conturi noi

14.02.2003, 00:00 13

@ Quadrant Amroq Beverages lanseaza o noua campanie pentru Pepsi Twist sub sloganul "Combinatie si distractie!", care propune o noua modalitate de abordare a produsului: combinarea acestuia cu diverse bauturi alcoolice in vederea obtinerii unor cocktailuri savuroase. Programul se adreseaza atat publicului larg cat si partenerilor Pepsi Twist. Campania se desfasoara pana pe 16 martie.
@ Ogilvy Romania a castigat contul ATS, compania care este importator oficial CitroA«n. Agentia va asigura servicii integrate de comunicare ce vizeaza promovarea marcii CitroA«n precum si a modelelor reunite sub acest brand: cererea de strategie de comunicare, dezvoltarea si implementarea conceptelor creative, campanii tactice, consultanta pentru servicii de relatii publice, planificare si achizitie de media. In anul 2002 Automotive Trading Services a inregistrat o crestere de 85% fata de anul precedent.
@ Leo Burnett Romania a lansat o noua campanie promotionala Danone sub sloganul "Castigi si ramai tanar". Mecanismul promotiei este simplu: se  trimit  capace promotionale Danone insumand minim 10 puncte, pentru care se pot castiga saptamanal telefoane Nokia 7650 cu camera foto digitala cu cartela preplatita, si marele premiu un Peugeot 206 Coupe Cabrio. Mediatizarea campaniei se face prin trei spoturi TV, printuri si materiale promotionale. Filmarile pentru spoturi au fost conduse de regizorul Radu Munteanu, iar productia a fost Asigurata de Multimedia Est. Campania se deruleaza pana pe data de 8 mai.
@ Tempo Advertising lanseaza o noua campanie de imagine pentru berea Skol, sub sloganul "Skol Beer. E limpede ca-i buna." Campania cuprinde o serie de cinci spoturi TV care transmit acelasi mesaj - Skol este berea de zi cu zi care da culoare si pasiune vietii. Campania de comunicare va fi sustinuta si prin activitati de BTL si PR. Skol face parte din portofoliul companiei United Romanian Breweries, care detine o cota de 6,3% din piata locala de bere.
@ ARBOmedia a incheiat un acord de colaborare cu revista Auto Motor si Sport, in urma caruia se va ocupa de administrarea spatiului publicitar al acestei publicatii. Auto Motor si Sport este cea mai citita publicatie de profil din Romania, confrom ultimelor date SNA si este editata de grupul german MOTOR PRESSe.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO