Media & Advertising

Campanii, premii, concursuri

21.03.2003, 00:00 21

@ PRO TV va fi alaturi timp de doua luni si jumatate de un grup de 12 temerari care si-au propus sa cucereasca varful Everest din Muntii Himalaya. PRO TV va urmari pas cu pas fiecare etapa a caravanei si va difuza imagini, atat in direct cat si inregistrate din cele mai importante locuri pe care le vor parcurge alpinistii. Departamentul de stiri al PRO TV va trimite o echipa de filmare alaturi de cei 12 exploratori care va fi nevoita sa indure cot la cot cu alpinistii conditile de frig, viscol si altitudine. Membrii expeditiei vor pleca din Bucuresti pe 27 martie si vor reveni in tara in jur de 1 iunie.
@ D'Arcy Romania a fost aleasa sa promoveze imaginea companiei CarpatCement in anul 2003, pregatind in prezent o gama larga de activitati atat ATL (creatie originala/media) cat si BTL/PR. CarpatCement, parte a concernului international HeidelbergCement detine in Romania fabricile Moldocim Bicaz si Casial Deva, iar din 2002 a devenit actionar majoritar al companiei Romcif Fieni.
@ Leo Burnett Romania a realizat noua campanie de imagine pentru samponul Wash & Go. Campania cuprinde o serie de trei spoturi ("Liliacul", "Ventilatoarele" si "Bluza") care transmit acelasi mesaj - Wash & Go este samponul care da volum parului, mentinandu-l in forma fara sa se apeleze la mijloace absurde. Spoturile sunt difuzate pe toate canalele TV si se adreseaza femeilor active, care doresc sa aiba parul plin de volum, pentru mult timp. Spoturile au fost produse de Saga Film si regizate de Radu Muntean.
@ HVB Bank Romania a lansat prima sa campanie publicitara pentru TV pentru promovarea produsului "Creditul pentru locuinta". Banca a lansat produsul pe piata in toamna anului 2002 si l-a promovat printr-o campanie in presa scrisa. HVB Bank a colaborat cu agentiile Grey si Headvertising pentru realizarea si difuzarea spotului. Cumpararea spatiului publicitar este realizata de Grey iar Headvertising a montat un nou spot pentru Romania folosind un material filmat pentru HVB Cehia. Campania se va desfasura pe o perioada de sase saptamani la posturile PRO TV, Antena 1 si Prima TV.
@ Jurnalistii care nu au implinit 35 de ani sunt invitati sa castige 33 milioane lei, participand la a cincea editie a concursului national "Tanarul Jurnalist al Anului." Competitia este deschisa tuturor celor care scriu pe domeniile economic/afaceri sau social. Participantii trebuie sa trimita 3 articole insotite de publicatie originala (minim 1.000 cuvinte/articol) impreuna cu o scurta prezentare a carierei, pana la data de 2 mai a.c. Organizatorii sunt fundatia Freedom House si Romanian Publishing Group cu sprijinul Connex si Pfizer.
@ Tuborg Romania va lansa o noua campanie de publicitate, sub conceptul "Bea cu o lume de prieteni". Campania, initiata de Carlsberg Breweries, este una de dezvoltare a marcii la nivel global. In Romania, ea va fi sustinuta prin spoturi TV, presa, outdoor cinema si evenimente neconventionale, dezvoltate cu agentia Prospero. "In acest an estimam ca piata de bere din Romania va inregistra o crestere de 3% fata de 2002. Pentru a capitaliza aceasta tendinta de crestere a pietei am lansat si aici noua campanie de comunicare, menita sa sustina obiectivul Carlsberg in 2003. Pentru anul in curs, avem in vedere o crestere cu cel putin 30% a volumului de vanzari de bere Carlsberg comparativ cu anul trecut", a declarat Isaac Sheps, presedintele Tuborg Romania.
@ GMP Advertising a castigat Premiul Special la categoria Print,Grafica si Design cu "GMP Nutts", la Festival of Ideas de la Novi Sad, festival ce a avut loc in perioada 5-7 Martie. Acesta este singurul premiu obtinut de Romania. De asemenea, GMP a mai primit doua nominalizari la categoriile Web Design cu "Beer Festival" (www.festivalul-berii.ro) site realizat impreuna cu WebDesign si la TV cu "The Straw" - Erektus. Agentiile romanesti au mai primit nominalizari la categoria Campanii Publicitare, respectiv doua creatii ale Grafitti BBDO Romania : "The Experiment" si "Romtelecom pentru Romania" si la categoria Web Design, respectiv Green Pixel cu "INES Advertising" (www.inesadvertising.ro) si WebStyler cu "Gett's" (www.getts.ro).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO