Media & Advertising

Campanii noi si un BRAT largit

28.02.2003, 00:00 7

@ D'Arcy a realizat o noua campanie de comunicare pentru Connex, menita sa vorbeasca despre programul de fidelitate adresat abonatilor Connex. Campania este derulata sub numele "Connex in fiecare zi" si vizeaza un anumit tip de roman: "achieverul", omul care vrea mai mult de la el si de la viata. Spotul campaniei dureaza 70 de secunde si a fost filmat pe parcursul a 4 zile in peste 10 locatii diferite. Spotul a fost regizat de regizorul englez Seamus Masterson, iar casa de productie este Multi Media Est. Campania ruleaza pe posturile PRO TV, Prima TV, Antena 1, B1 TV si Discovery si va continua in presa, outdoor si Internet.
@ Adunarea Generala a Biroului Roman de Audit al Tirajelor (BRAT) a ales trei noi reprezentantI in Consiliul de Administratie. Din partea clientilor de publicitate a fost desemnat Cristian Bonciu (Daewoo Automobile Romania), din partea publicatiilor locale Daniel Filote (Transilvania Expres), iar din partea Departamentului de Studii Outdoor Florin tuca (Euromedia). Printre subiectele abordate in Adunarea Generala s-au mai aflat bugetul pe 2003, precum si activitatea Departamentului de Studii Outdoor. De asemenea, Arina Ureche, director cercetare in cadrul BRAT a fost desemnata administrator al S.C. BRAT S.R.L.
@ Tempo Advertising a castigat la inceputul acestui an o serie de marci importante -Mercedes-Benz, Chrysler/Jeep, Ford, Mazda si Hyundai. Aceste marci fac parte din divizia auto a grupului tiriac Holdings Ltd. Agentia va asigura servicii de media planning, media buying, productie print si materiale promotionale pentru companiile Auto Rom, Romcar si Hyundai Auto care distribuie aceste marci auto pe piata romaneasca.
@ Young & Rubicam/ Team Advertising desfasoara la nivel national campania pentru restaurantul Casa Vernescu, cu obiectivul de a-l pozitiona ca restaurant de clasa, accesibil unor segmente largi de public. Noua campanie promoveaza numele si oferta restaurantului in stransa asociere cu personalitatea lui Joseph Hadad, Chef-ul restaurantului. Noul slogan propus de Y&R este: "Casa Vernescu. Restaurantul cu personalitate!". Campania dureaza pana in luna aprilie si este directionata in principal in presa, in publicatiile de afaceri si lifestyle.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO