Media & Advertising

Campanii, Ad.Print si o imagine noua

09.05.2003, 00:00 13

@ Young&Rubicam/ Team Advertising a fost desemnata Angel of the Year, in cadrul galei de premiere a festivalului Ad.Print, desfasurat la complexul Lebada, in perioada 1-4 mai 2003. Agentia a mai castigat alte trei trofee, la categoria "Divertisment", pentru reclama "Cards" (client Casino Palace), la categoria "Campanii sociale si lobby" pentru lucrarea "Usa" (client Salvati Copiii), reclama premiata si la categoria "Cel mai bun ad". Graffiti BBDO a fost a doua agentie romaneasca care a fost premiata de juriul international al festivalului, primind doua premii pentru "Experimentul" (client ONPHR) unul la categoria "Servicii publice" si un Golden Angel pentru "Cea mai buna campanie a anului". Alte doua premii au plecat in Polonia, la agentia G7 (fosta D'Arcy Varsovia), pentru reclamele inscrise la categoriile "Mass media" - "Wanker" (Hustler) - si  "Campanii sociale si lobby" - "Crime and..." (Amnesty International). Premiul la categoria "Produse de intretinere" a fost acordat agentiei slovene Mediamix pentru reclama "Lemon Fresh" (Vileda). Iar agentia slovena - Kontrapunkt -  a primit premiul special acordat de New Moment. Din cele 30 de categorii ale festivalului doar opt au beneficiat de premii in timp ce la alte categorii nu au existat nici macar nominalizari.
@ @ B&S Motors, importator Suzuki in Romania si BADSI - Nissan, dealer autorizat Nissan in Romania, au ales Initiative Media pentru lansarea si promovarea noului sistem de achizitionare pe care il pun la dispozitia clientilor: avans zero pentru orice masina cumparata in sistem de leasing. Noul sistem cu avans zero faciliteaza cumpararea masinilor din portofoliul Nissan si din gama de modele Suzuki (Swift, WagonRAa€š, Grand Vitara, Ignis, Liana, Jimny, Carry). Demarata in luna aprilie, campania de media "avans zero" este in plina desfasurare atat in Bucuresti cat si la dealerii Suzuki din orasele Constanta, Brasov, Ploiesti, Galati, Craiova, Iasi, Targoviste, Piatra Neamt si Focsani. Suportul financiar este asigurat de Raiffeisen Leasing.
@ Marlboro Adventure Team (MAT) 2003 este promovata printr-o noua campanie care reprezinta o premiera pentru publicitatea romaneasca: deasupra Galeriilor Orizont este "catarat" un Jeep Wrangler 4X4. In cadrul MAT 2003, din Romania vor fi selectati 6 finalisti, iar dintre ei vor fi alesi doi castigatori la tabara internationala din Cehia. Conditiile pentru inscriere la MAT 2003 sunt calitatea de fumator si varsta peste 18 ani. Data limita: 6 iunie.
@ Coca-Cola Romania si-a lansat ieri noua imagine, constand in etichete si materiale promotionale noi.
Alaturi de elementele grafice traditionale, eticheta Coca-Cola include o banda noua, alcatuita din mai multe benzi torsionate, cu texturi diferite, in trei culori (argintiu, alb si galben) si "efectul de bule."
Noua imagine va fi promovata prin intermediul unui spot creat in Olanda, o campanie outdoor, realizata de agentia McCann Erickson, si prin intermediul materialelor promotionale.
"Coca-Cola este o companie veche de 117 ani, asa ca nu e usor sa fii tanar si proaspat permanent, trebuie sa vorbesti diferit pentru toata lumea. Vrem sa fim in pas cu moda," a spus Irina Ionescu, brand manager al companiei.
Ionescu nu a dorit sa precizeze care au fost investitiile in noua imagine, precizand doar ca au fost "multi bani, indeajuns de multe zerouri."

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO