Media & Advertising

BV McCann Erickson, premiata la Cresta Awards pentru lucrarile MTV

03.11.2006, 16:06 7

BV McCann Erickson a castigat premii cu lucrarile pentru MTV si la editia Cresta Awards de anul acesta. Spotul TV "Porcul" a fost premiat in competitia TV/Cinema, iar campania print "Michael", "Manson" si "Slash" a fost premiata la sectiunea Presa. Dintre agentiile din Romania a mai fost nominalizata TBWAiMerlin in competitia de Presa, cu printurile "The Rocker" si "The Motor Jacket" pentru International Red Cross. Grand prix-urile Cresta au revenit Scholz & Friends, Hamburg, la categoria Presa, pentru campania Siemens Vacuum Cleaner - "Opera", "Chess World Championship", "Wedding"; Scholz & Friends, Berlin, la Poster, campania Weru Soundproof Windows - "Garbage Collection", "Rocker", "Dogs", "Band", "Glass Container"; Abbott Mead Vickers BBDO, London cu spotul premiat si la Cannes Guinness Draught "noitulovE" la TV/Cinema. Marele castigator al competitiei de Interactiv a fost agentia Neue Digitale, Frankfurt, pentru campania adidas Y-3 Cubes "www.neue-digitale.de/projects/y-3_ss2006", in timp ce Grey Worldwide, D?sseldorf,. a obtinut Grand prix-ul la Ambient Media pentru campania Toys "R" Us "Fire Engine", "Digger", "Garbage Truck". Juriul Cresta Awards a reunit in acest an 61 de directori de creatie, regizori si grafic designeri din 34 de tari. Competitia a fost lansata in 1939 de catre Creative Standards International, in colaborare cu International Advertising Association. Lucrarile care sunt inscrise la Cresta sunt jurizate dupa doua criterii: originalitatea ideii creative si calitatea executiei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO