BV McCann Erickson a castigat premii cu lucrarile pentru MTV si la editia Cresta Awards de anul acesta. Spotul TV "Porcul" a fost premiat in competitia TV/Cinema, iar campania print "Michael", "Manson" si "Slash" a fost premiata la sectiunea Presa. Dintre agentiile din Romania a mai fost nominalizata TBWAiMerlin in competitia de Presa, cu printurile "The Rocker" si "The Motor Jacket" pentru International Red Cross. Grand prix-urile Cresta au revenit Scholz & Friends, Hamburg, la categoria Presa, pentru campania Siemens Vacuum Cleaner - "Opera", "Chess World Championship", "Wedding"; Scholz & Friends, Berlin, la Poster, campania Weru Soundproof Windows - "Garbage Collection", "Rocker", "Dogs", "Band", "Glass Container"; Abbott Mead Vickers BBDO, London cu spotul premiat si la Cannes Guinness Draught "noitulovE" la TV/Cinema. Marele castigator al competitiei de Interactiv a fost agentia Neue Digitale, Frankfurt, pentru campania adidas Y-3 Cubes "www.neue-digitale.de/projects/y-3_ss2006", in timp ce Grey Worldwide, D?sseldorf,. a obtinut Grand prix-ul la Ambient Media pentru campania Toys "R" Us "Fire Engine", "Digger", "Garbage Truck". Juriul Cresta Awards a reunit in acest an 61 de directori de creatie, regizori si grafic designeri din 34 de tari. Competitia a fost lansata in 1939 de catre Creative Standards International, in colaborare cu International Advertising Association. Lucrarile care sunt inscrise la Cresta sunt jurizate dupa doua criterii: originalitatea ideii creative si calitatea executiei.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels