Media & Advertising

Blazonul grupului Ţiriac premiat la nivel european

 Blazonul grupului Ţiriac premiat la nivel european

Autor: Cristina Roşca

11.04.2012, 15:11 1699

Proiectul de rebranding al Grupului Ţiriac a obţinut premiul Gold la categoria Best Rebrand by region: Eastern Europe şi premiul Bronze la categoria Best Brand Consolidation în cadrul competiţiei Transform Awards 2012.

Transform Awards este un concurs european dedicat rebrandingului, repoziţionării şi tranformării de brand.

"Nominalizarea proiectului de rebranding al Grupului Tiriac la Transform Awards 2012 confirmă, încă o dată, faptul că am făcut cea mai potrivită alegere privind noua imagine de marcă a Ţiriac Holdings. Deşi iniţial această schimbare era privită cu reticenţă, mă bucură faptul că, după mai bine de doi ani de eforturi sustinute, proiectul nostru de rebranding a atras aprecierea juriului acestei importante competiţii europene", spune Ion Alexandru Tiriac.

Noul logo al brandului Tiriac este reprezentat printr-un blazon ce reuneşte simbolic cele patru valori ale grupului: rezistenţă, viziune, stabilitate şi integritate. Procesul de rebranding al Grupului Ţiriac s-a implementat pe parcursul anului 2011, în toate companiile şi pe toate liniile de business Ţiriac Holdings - Ţiriac Auto, Ţiriac Imobiliare, Ţiriac Leasing, Premium Leasing, Ţiriac Brokers şi Ţiriac Air.

Ţiriac Holdings reuneşte în prezent peste 40 de companii private autohtone, activând în principal în domeniile auto, imobiliare, servicii financiare şi transport aerian. Pe lângă acestea, grupul desfăşoară activităti în câteva domenii conexe - servicii de pază şi protecţie, producţie şi instalare de ascensoare

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO